Skip to main content
CUC 2024

Cijeli program »
Prezentacija
View File
pptx
44.1MB

Osnove izrade multimedijskog audio-vizualnog sadržaja 2. dio

Polaznici će se kroz radionicu upoznati s osnovama procesa videoprodukcije te usvojiti znanja koja će im pomoći da s lakoćom kreiraju dinamičan nastavni sadržaj u obliku audio-vizualnog djela, koji je primjenjiv u procesu učenja i poučavanja. Radionica je podijeljena u dva dijela, u trajanju 90 minuta svaki dio, te obuhvaća teorijski i praktični rad. Na samom početku polaznici će se upoznati s teorijskim dijelom - karakteristikama audio-vizualnih djela, smjernicama za učinkovitu prezentaciju sadržaja videolekcija i njihovim dizajnom u skladu s načelima multimedijskog učenja, ulogom poučavatelja te u konačnici kako pretočiti teoriju u kratki ali učinkovit obrazovni videozapis. Polaznici će se također upoznati s tehničkim procesom razvijanja, snimanja i uređivanja video sadržaja. Tijekom radionice, polaznici će proći sve faze izrade videolekcija, od sadržaja koji iznosi poučavatelj do korištenja i implementacije multimedijskih elemenata - od ideje do gotovog video uratka. Praktični rad uključuje osmišljavanje ideje, izradu scenarija i storyboarda, produkciju te montažu odnosno postprodukcijsku obradu videozapisa. Polaznici će se upoznati s osnovama cijelog procesa koji prethodi produkciji audio-vizualnog djela te s osnovama same produkcije pa sve do završne obrade snimljenog sadržaja. U praktičnom djelu radionice, polaznici će koristiti pametne telefone za snimanje sadržaja. Praktični dio radionice podrazumijeva rad u grupama, uz stručni tim koji ima ulogu voditelja i moderatora te će polaznicima dati upute, savjete i tehničke demonstracije u svim fazama praktičnog dijela radionice. U teorijskom i praktičnom dijelu koristiti će se materijali koje su polaznici izradili, što omogućuje usvajanje znanja na prednostima i nedostacima vlastitih uradaka te dijeljenju iskustava. Radionica završava „filmskom projekcijom uz kokice“. Svaki par predstavlja svoj konačni video uradak, te dijeli iskustva i izazove s kojima su se suočili pri produciranju videolekcija.

Ciljana grupa: nastavno osoblje

Potrebna predznanja: nisu potrebna predznanja

Broj sudionika: minimalni broj je 10 sudionika, a maksimalni 15 sudionika

Uvjeti za sudjelovanje na radionici: 

Sanja Vakanjac Ivezić
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET
Croatia

Sanja Vakanjac Ivezić radi u Hrvatskoj akademskoj i istraživačkoj mreži – CARNET kao voditeljica odsjeka u Odsjeku za koordinaciju usluga u Sektoru podrške obrazovanju. U CARNET-u se zapošljava 2021. godine i intenzivno je uključena u provedbu aktivnosti na području primjene digitalnih tehnologija u učenju i poučavanju vezanih za razvoj scenarija poučavanja i digitalnih obrazovnih sadržaja u okviru projekta e-Škole. Trenutno je usmjerena općenito na primjenu digitalne tehnologije u obrazovnom sustavu. Prethodno je 15 godina radila kao nastavnica Engleskog i Njemačkog jezika u školi stranih jezika, osnovnoj i srednjoj školi u Osijeku. Završila je studij Engleskog i njemačkog jezika i književnosti na Filozofskom fakultetu u Osijeku.

Ljerka Čulina
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET
Croatia

Ljerka Čulina od 2013. godine bavi se područjem primjene IKT-a u nastavi i obrazovnom procesu kroz razne oblike podrške za nastavnike. Prethodnih se šest godina intenzivno bavi osmišljavanjem i procesom izrade digitalnih obrazovnih sadržaja za učitelje, nastavnike i učenike. Voditeljica je Službe za razvoj digitalnih obrazovnih sadržaja i sustava.

Martin Mišić
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET
Croatia

Martin Mišić je stručni suradnik u CARNET-ovom Sektoru za računalnu infrastrukturu i servise. Godine 2015. počinje rad na Hrvatskoj radioteleviziji gdje se upoznaje s digitalizacijom, novim medijima te ostalima poslovnim praksama, a 2017. počinje raditi za CARNET u timu multimedije gdje se bavi raznim procesima vezanim za video produkciju i prijenose uživo.

Ana Milas
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET
Croatia

Ana Milas je viši stručni savjetnik u CARNET-ovom Sektoru podrške obrazovanju, u Službi za razvoj digitalnih obrazovnih sadržaja i sustava. U CARNET-u se zapošljava 2023. godine i radi na provedbi aktivnosti na području primjene digitalnih tehnologija u učenju i poučavanju vezanih za razvoj digitalnih obrazovnih sadržaja u okviru projekta e-Škole a zatim i na projektu e-Sveučilišta. Završila je studij Marketing management na Ekonomskom fakultetu u Osijeku, 2001. godine. Od tada, narednih 20 godina, radi u marketinškoj i medijskoj industriji.

 


Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2023 Zakon Group LLC