Cijeli program »
Tehnologija i analitika - superjunaci obrazovanja
U ranim osamdesetima, edukacijski psiholog Benjamin Bloom otkrio je revolucionaran pristup poboljšanju učinkovitosti obrazovanja, omogućujući prosječnim studentima da nadmaše 98 posto svojih vršnjaka u "tradicionalnim učionicama". Njegova metoda, nazvana Bloomovim "2 Sigma problemom", kombinira usavršavanje učenja i individualno "tutoriranje", što rezultira značajnim poboljšanjem rezultata. Iako se Bloomova otkrića nisu široko primjenjivala zbog otpora promjenama i zahtjeva za resursima, napredak tehnologije sada omogućuje primjenu njegovih principa. Ključni izazov ovog problema je "tutoriranje" učenika tj. personalizirano učenje.
U učionici od 20+ učenika genracije Z i generacije Alpha jako je teško posvetiti se svakome od njih i svakome dati baš ono što mu je u tom trenutku potrebno.
Zahvaljujući naglom razvoju umjetne inteligencije i raznih tehnologija u nastajanju, nazire se rješenje za taj problem.
Također, korištenje analitike učenja u obrazovnom procesu postaje neophodno kako bi se zadovoljile potrebe učenika 21. stoljeća.
Online učionice, interaktivne lekcije, kvizovi i ostale inovativne metode postaju svakodnevnica u našim učionicama.
U ovom predavanju ću pokazati prednosti korištenja tehnologija u nastajanju i analitike učenja kako bi se u najvećoj mogućoj mjeri personaliziralo poučavanje. Izlaganjem ću dati konkretne prijedloge alata i metoda poučavanja koje nastavnici mogu koristiti za analitiku učenja kako bi personalizirali svoje poučavanje. Svi smo svjesni za nam svaka nova generacija u učionici dolazi s posebnim edukativnim zahtjevima. Na nama je da se prilagodimo generacijama, tehnologijama i suvremenim metodama koje potiču najbolji razvoj učenika 21. stoljeća.
Ciljana grupa: Ciljana skupina su svi zaintersirani nastavnici osnovnih i srednjih škola te svi zainteresirani sudionici obrazovnog sustava.
Potrebna predznanja: Nisu potrebna nikakva predznanja.
Broj sudionika:
Uvjeti za sudjelovanje na radionici: