Skip to main content
CUC 2024

Cijeli program »

Tehnologija i analitika - superjunaci obrazovanja

U ranim osamdesetima, edukacijski psiholog Benjamin Bloom otkrio je revolucionaran pristup poboljšanju učinkovitosti obrazovanja, omogućujući prosječnim studentima da nadmaše 98 posto svojih vršnjaka u "tradicionalnim učionicama". Njegova metoda, nazvana Bloomovim "2 Sigma problemom", kombinira usavršavanje učenja i individualno "tutoriranje", što rezultira značajnim poboljšanjem rezultata. Iako se Bloomova otkrića nisu široko primjenjivala zbog otpora promjenama i zahtjeva za resursima, napredak tehnologije sada omogućuje primjenu njegovih principa. Ključni izazov ovog problema je "tutoriranje" učenika tj. personalizirano učenje.

U učionici od 20+ učenika genracije Z i generacije Alpha jako je teško posvetiti se svakome od njih i svakome dati baš ono što mu je u tom trenutku potrebno. Zahvaljujući naglom razvoju umjetne inteligencije i raznih tehnologija u nastajanju, nazire se rješenje za taj problem. Također, korištenje analitike učenja u obrazovnom procesu postaje neophodno kako bi se zadovoljile potrebe učenika 21. stoljeća. Online učionice, interaktivne lekcije, kvizovi i ostale inovativne metode postaju svakodnevnica u našim učionicama. U ovom predavanju ću pokazati prednosti korištenja tehnologija u nastajanju i analitike učenja kako bi se u najvećoj mogućoj mjeri personaliziralo poučavanje. Izlaganjem ću dati konkretne prijedloge alata i metoda poučavanja koje nastavnici mogu koristiti za analitiku učenja kako bi personalizirali svoje poučavanje. Svi smo svjesni za nam svaka nova generacija u učionici dolazi s posebnim edukativnim zahtjevima. Na nama je da se prilagodimo generacijama, tehnologijama i suvremenim metodama koje potiču najbolji razvoj učenika 21. stoljeća.

Ciljana grupa: Ciljana skupina su svi zaintersirani nastavnici osnovnih i srednjih škola te svi zainteresirani sudionici obrazovnog sustava.

Potrebna predznanja: Nisu potrebna nikakva predznanja.

Broj sudionika: 

Uvjeti za sudjelovanje na radionici: 

Antonija Capan
Osnovna škola Grabrik
Croatia

Antonija Capan, mag. educ. math., učiteljica je Matematike u Osnovnoj školi Grabrik. Autor je raznih digitalnih i tiskanih radova (radnih listića za integriranu nastavu matematike povijesti “Heureka - brojevi su stvorili povijest” i "Heureka - s brojevima u novi svijet", radne bilježnice iz matematike za pomoć u učenju "Jasno kao broj 8" te priručnika za dodatnu nastavu iz matematike "Matematika 7+"). Trenutno je na završnoj godini poslijediplomskog specijalističkog studija "E - učenje u obrazovanju i poslovanju". Bila je član Radne skupine predmetnih kurikuluma posebnih programa za osnovnu školu i Radne skupine za izradu nacionalnih ispita. Trenutno je član Radne skupine za izradu kurikuluma izvannastavne aktivnosti i fakultativnog predmeta za razvoj digitalnih kompetencija učenika u sklopu projekta „BrAIn”. Aktivno sudjeluje na raznim kongresima i konferencijama (CUC, Enter, Kongres matematike) sa predavanjima i radionicama. Jedna je od organizatorica ekipnog natjecanja iz matematike "nauMATiKA" te STEM konferencije u Karlovcu "stemKA". Voli natjecanja i igre.

 


Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2023 Zakon Group LLC